Ongi etorri

Etorkizuneko eskola donostiarrera

EREDU INTEGRALA, INTEGRATUA ETA GIZA ESKALARA EGINA

Ongi etorri

Ez dakigu nolakoa izango den gure seme-alabei bizitzea tokatuko zaien mundua, baina badakigu etengabe aldatuko dela. Horregatik, hezkuntzaren ikuspegi berri batean hezi behar ditugu. Malguagoa, irekiagoa, kooperatiboagoa, gizatiarragoa.

Horrenbestez, hiriko mendebaldean erreferentea izango den ikastetxea aurkezten dizuegu. Abanguardiako zentroa, ikerketa- eta unibertsitate-inguruan kokatuta, garapena, integritatea eta proiekzioa eskainiko dizkiena.

Etorkizuneko eskola donostiarra, gure kristau-jatorrian sustraituta eta honako hiru ardatzetan oinarrituta:

IKASLEENGAN ETA FAMILIENGAN, ESKOLAN ETA INGURUAN ERAGIN POSITIBOA IZANGO DUTENAK.

Etorkizuneko eskola donostiarra ezagutu nahi al duzu?

Proiektua ezagutu eta bisita pertsonalizatu bat antolatu nahi baduzu, utzi mesedez zure datuak eta lehenbailehen jarriko gara zurekin harremanetan.

AUKERATU ETAPA:
AUKERATU MAILA:
Datuak babesteko politika irakurri eta onartzen dut

ZALANTZAREN BAT AL DUZU?

Idatzi edo deitu eta argituko dugu:

info@etorkizunekoeskola.eus